SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji spletne prodajalne Alcyone.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za elektronsko poslovanje. Spletna prodajalna je specializirana za prodajo storitev s področja programske opreme in programskih paketov.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne prodajalne, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

POJMOVNIK

Ponudnik ali upravitelj spletne prodajalne:

Družba: Alcyone d. o. o.
Sedež: Tržaška cesta 53, 2000 Maribor
Telefon: +386 2 332 42 00,   +386 2 332 42 01,   +386 2 250 10 27,   +386 2 234 12 430
Mobilni telefon: +386 31 302 782
Elektronska pošta: info@alcyone.si

Odgovorna oseba: Bojan Kraut

Matična številka: 1880187
DŠ: SI 49567918

TRR: SI56 0451 5000 1002 615 pri NKBM
TRR: SI56 6100 0000 8871 482 pri Delavski Hranilnici

Znesek osnovnega kapitala: 8.763,00 EUR

PRIJAVA

Ob registraciji v spletni prodajalni, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte in geslo, ki si ga izbere sam. S tem je enoznačno določen in povezan z izpolnjenimi podatki. Z registracijo obiskovalec potrdi, da je seznanjen in da se popolnoma strinja s splošnimi pogoji poslovanja, pogoji uporabe in z izjavo o varovanju podatkov ter tako postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

DOSTOPNOST INFORMACIJ

(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške dostave,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci. 

POSTOPEK NAKUPA

Uporabnik ob izbiri izdelka le-tega doda v košarico. S pritiskom na gumb Nakup odda naročilo, ob tem pa se mu pošlje samodejno elektronsko sporočilo s podrobnostmi naročila (izdelki, količine, cene, uporabnikovi podatki ter identifikacija naročila).

Ob oddaji naročila le to gre skozi tri faze:

1. Naročilo sprejeto - Po uspešni oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Kupcu so izčrpni podatki o stanju in vsebini naročila vselej dostopni na spletni strani ponudnika shop.alcyone.si pod svojim profilom.

2. Naročilo potrjeno - Če kupec naročila ne prekliče, gre le to v nadaljnjo obdelavo. Ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o nadaljnih korakih. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

3. Naročilo zaključeno - Ponudnik v dogovorjenem roku kontaktira kupca po elektronski pošti. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca, kam se lahko obrne v primeru zamude in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA IN VRAČILO BLAGA

Potrošnik ima pravico, da v 8 dneh podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, vendar le v primeru če se izvajanje le te še ni pričelo. Možnost vračila ne velja za programsko opremo ( če je potrošnik odprl varnostni pečat ), CD in DVD medije.

DOBAVNI ROK

Dobavni rok je naveden na posameznem izdelku in je povezan z odzivnostjo kupca.

NAČIN PLAČILA

Plačilo se izvede pred dobavo izdelka.

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila: 

  • z nakazilom na račun Alcyone d. o. o. po ponudbi/predračunu (velja Spletna cena)
  • z eMoneto
  • z PayPal sistemom
  • s kreditno kartico (Visa, Mastercard)
  • Z Diners kartico

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški.

CENE

Cene so navedene brez davka (brez DDV)  in z davkom (z DDV). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

GARANCIJA

Podjetje Alcyone d.o.o. se zavezuje da bo programska oprema v času garancije delovala brez težav, če bi do težav prišlo pa bo le te odpravilo čimprej.

Garancijsko delovanje za programske pakete zagotavljamo za obdobje  6 mesecev, v kolikor se programska oprema koristi v skladu s svojo namembnostjo.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno zaščito svojega računalnika.

KOMUNIKACIJA

Ponudnik bo po plačilu izdelka stopil v stik z kupcem preko sredstev za komunikacijo na daljavo.

Ponudnik bo z uporabnika obveščal o novostih le v primeru, da le ta temu izrecno ne nasprotuje.

Reklamna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval. 

ODGOVORNOSTI

Ponudnik si prdržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli brez predhodnega opozorila.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu  potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki posredujejo po elektronski pošti na info@alcyone.si ali na poštni naslov:

Alcyone d.o.o.
Tržaška cesta 53
2000 Maribor

Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je pritožbo prejel, sporočiti uporabniku oz. kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga ves čas obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.