Predstavitev prispevka Tehnologija oblaka in marketing na mednarodni konferenci MIPRO 2015
4. 06. 2015Večina se vsakodnevno poslužuje vsaj nekaj spletnih storitev, ki tečejo v oblaku. Pa naj bodo to socialna omrežja, Google analitika ali kakšna tretja storitev. Če s seboj nosite pametni mobilni telefon, se ta zagotovo priklaplja vsaj na nekaj storitev, ki o vas zbirajo takšne ali drugače informacije.
Večina spletnih storitev dandanes naredi praktično vse, da bi o svojih uporabnikih zvedela čimveč, z namenom, da to znanje kasneje monetizira, ter da ohrani konkurenčno prednost.
In predvsem marketing je tisti, kateremu zbrane informacije pomenijo ogromno. S sodobnimi orodji organizacija lahko spremlja svoje uporabnike skozi celoten prodajni proces, ga prilagaja za maksimalno učinkovitost, hkrati pa skozi uporabnike dosega po novih tržiščih s principom oljne kapljice, ko uporabniki delijo informacije preko socialnih omrežij.
Vabimo vas, da si preberete več na to temo v našem članku predstavljenem na mednarodni konferenci Mipro 2015. Prijetno branje!
Author: Jelena Jeknić