Dobra spletna stran je danes nuja. Je ogledalo podjetja, s katerim se sreča obiskovalec in kot taka, mora ponuditi ustrezno vsebino, da le ta dobi zadostne informacije, da se v njem sproži potreba, da z vami vzpostavi stik.
Sploh v zadnjih letih, se zgodila tiha revolucija, ko je ogromno ljudi začelo uporabljati pamente telefone, s katerimi dostopajo do interneta od koderkoli in kadarkoli. Prav vsak je verejtno že postal pozoren na ljudi, ki strmijo v telefone medtem ko čakajo. Pravzaprav je marsikomu telefon postal najboljši prijatelj.
Ne samo, da vedno več uporabljamo mobilno telefonijo, ta nas je tiho navadila, da smo venomer dosegljivi in marsikdo se počuti socialno izključen, če tega stika nima - zaradi nedelovanja omrežja na primer.
To pa po drugi strani pomeni, da morate biti tem uporabnikom pripravljeni ponuditi kvalitetno in relevantno vsebino. Zaradi pomembnosti podpore mobilnim napravam, je tudi Google pripravljenost vaše strani na mobilno tehnologijo vključil v algoritem ocenjevanja iskalnih rezultatov in ker zaenkrat to ni povzročilo večjih pretresov v iskalnih uvrstitvah, to ne pomeni, da bo vedno tako.
Poglejmo si tehtne razloge, zakaj je potrebno spletno strani posodobiti:
1. Vaša spletna stran ne naslavlja pravilnih obiskovalcev
Zelo pomembno je, da se zavedate, kdo so vaši obiskovalci. Ali imate spletno stran namenjeno B2C potrošnikom, ali je stran le informativna, ali pa so vaše stranke predvsem B2B uporabniki. Vsekakor se obiskovalci morajo na strani enostavno znajti in pridobiti ustrezne informacije, saj se v nasprotnem primeru nanjo več ne bodo vračali.
2. Ima zastarel dizajn in neažurno vsebino
Če stran ni bila posodobljena dalj časa, bo verjetno razočaranje obiskovalcev toliko večje, saj na strani ne bodo dobili ustreznih informacij.
3. Ne omogoča podpore mobilnim napravam
Kot omenjeno bo podpora mobilnim napravam v prihodosti zagotovo pomagala do višjih uvrstitev v iskalnikih - zato morate stran posodobiti že danes.
4. Uporabnikom ne ponuja "Call to action"
Uporabniki pogosto pridejo na spletno stran, kjer naletijo na ustrezne informacije, vendar jih stran ne vodi v stik z vami, saj ni na voljo nobenih akcij. Veliko ljudi pričakuje, da bodo z objavo svojega info elektronskega predala naročila začela deževati, vendar je resnica drugačna in se je za obiskovalce potrebno potruditi. Že enostaven kontaktni formular, lahko drastično poveča možnost za stik. Seveda pa lahko stran podpira celotno funkcionalost trgovine in bodo uporabniki ne samo stopili v stik z vami, temveč tudi izpeljali nakup.
5. Ni optimizirana za iskalnike in ne dosega željenih rezultatov
Dejstvo je, da se je za visoka mesta v iskalnih rezultatih treba boriti. Spremembe se ne dogajajo čez noč. Zato se lahko poslužite dveh možnosti - preko plačljivih oglasov ali preko naravne organske optimizacije. Efekt je zagotovo v prvem primeru viden takoj in obiskovalce boste relativno hitro lahko pripeljali do sebe, vendar samo tako dolgo, dokler se boste oglaševali. Drug primer je dolgotrajnejši, ampak vas bo dolgoročno dvignil više. Stran boste morali tehnično - poskrbeti za napake na strani, in vsebinsko optimizirati - primerjati stran s konkurenco in prilagoditi besedilo, vsebino, grafiko, da bo vse skupaj konkuriralo višje uvrščenim zapisom.
V vsakem primeru je vzpostavitev nove spletne strani proces, ki zahteva aktivno vključenost vseh sodelujočih in samo s prilagajanjem na spremembe dinamičnega trga, bo vaša stran dejansko tudi dosegla viden uspeh.
Morate biti prijavljeni za pošiljanje komentarja.
klikni tukaj za prijavo