Support packages

Customer support

We can't help everyone, but everyone can help someone. - Ronald Reagan

Support

To our customers we offer direct support according to chosen package. In case of any problem our customers can lean on us and we will offer them support and help within determined scope and time-frame.

HelpDesk

Stranke s sklenjeno vzdrževalno pogodbo oddajajo svoje zahtevke v HelpDesk sistemu.

Najdete ga na naslovu: http://alcyone.objectverse.net.

Zahtevke delimo v:

  • Izboljšave - sem štejemo zahtevke, s katerimi uporabniki želijo dodatno funkcionalnost za že obstoječo programsko rešitev.
  • Napake - te klasificiramo v naslednje skupine:
    • Kategorija 1 - manjše napake na programski rešitvi, zaradi katerih delo ni bistveno moteno
    • Kategorija 2 - večje napake, ki otežkočajo normalno delo na programski rešitvi
    • Kategorija 3 - napake, ki onemogočajo nadalnje delo.

Direktna podpora

  • Preko oddaljenega namizja
  • Preko Skype-a (naše uporabniško ime je alcyone.si)
  • Preko sistema oddaljene pomoči: TeamViewer Prenesi
  • Obisk na lokaciji

Contact us!

4 Item(s)

per page

Set Descending Direction

4 Item(s)

per page

Set Descending Direction